Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

macskakaparásocskák

mondd ki amit érzel, csináld amit szeretsz, tökéletes nem, de igazi még lehetsz..

Címkék

(szivecske) (27) álom (5) analizálós (28) bürokráciaaa (3) család (4) egyetem (21) emberek (1) érettségi (18) érzés (121) film (9) gasztro (3) hihi (13) hmm (8) idézet (20) (33) jövő (9) karácsony (10) könyv (14) közérdekű (4) kütyü (5) lista (1) lógás (2) mjúzik (15) munka (15) őszinte (1) ötlet (2) outfit (6) pasi (60) politika (1) rossz (34) szakítás (28) szex (5) tanulság (1) vizsga (11) zajlik (109) Címkefelhő

Friss topikok

musicbox


2008.05.11. 09:48 cickafark

hogyisvanez kéremszépen

Tegnap este M. küldött egy mmst, ami a helyet ábrázolta épp, ahol voltak. Parasztház, szép táj, naplemente. Hozzá a szöveg: találtam egy helyet, ami az eddigieknél is jobb az elszigetelt életre. Válasz: hú, jól néz ki, érezd jól magad, egyszer azért engem is elvihetsz ide. (Ha már nem csinál úgy, mintha szakítani akarna, akkor én se.)

Utána, este felhívott. Csak hogy mi a helyzet. Beszéltünk pár percet, nagy vonalakban elmeséltük, miket csinálgattunk, de a hangja még mindig bedurcizott volt, bár lehet, hogy csak úgy csinált.

Aztán ma reggel hívott, most láttam, visszahívtam, és mondta, hogy egy kevésbé kaptatós szakaszon visszahív. (Ugyanis épp túráznak.)

Nem értem, most akkor hiányzom neki? Vagy ha szakítani akar, akkor ezt hogy...?

Amúgy abban sem vagyok biztos, hogy én mit akarok. Ezek után... Bár, be kell vallanom, egy kicsit jó érzés amolyan szabadnak lenni. Bárkivel találkozhatok, hahóhahó, ráérek. Van benne egy kis fíling, lehet, hogy gyakrabban kéne napokig nem beszélnünk. Most viszont egyelőre megvárom, ő mit mond. És ha nem szakít, akkor elég nekem azon gondolkoznom, hogy én akarok-e.

Szólj hozzá!

Címkék: pasi zajlik


A bejegyzés trackback címe:

https://cickafark.blog.hu/api/trackback/id/tr87463432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása