Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

macskakaparásocskák

mondd ki amit érzel, csináld amit szeretsz, tökéletes nem, de igazi még lehetsz..

Címkék

(szivecske) (27) álom (5) analizálós (28) bürokráciaaa (3) család (4) egyetem (21) emberek (1) érettségi (18) érzés (121) film (9) gasztro (3) hihi (13) hmm (8) idézet (20) (33) jövő (9) karácsony (10) könyv (14) közérdekű (4) kütyü (5) lista (1) lógás (2) mjúzik (15) munka (15) őszinte (1) ötlet (2) outfit (6) pasi (60) politika (1) rossz (34) szakítás (28) szex (5) tanulság (1) vizsga (11) zajlik (109) Címkefelhő

Friss topikok

musicbox


2008.10.17. 20:42 cickafark

made me think

Voltam bulizni tegnap és táncoltam egy sráccal. Szerintem a táncolásban semmi nincs, M. jelenlétében is szoktam táncolni másokkal, és imádok. Egy perc tánc valakivel annyi mindent elmond egy emberről.

No szóval táncolunk a csávóval, és jól táncolt, és ami a legfurább, alklamazkodott, ha én rontottam egy lépést vagy estem ki a ritmusból. Ez különben nagyon nem jellemző a fiúkra, azt vettem észre. A legtöbbjük egyhangúan táncol, semmi változatosság, és abszolút nem izgatja a másik stílusa. Szóval viszonylag sokat táncoltunk, és gondoltam, jobb lesz, ha tisztázom, hogy én nem fogok vele szexelni, táncolni szeretek és ennyi. Mondta, hogy okés, persze.

Aztán egyszer elfáradtam és mondtam, hogy leülök. Mondta, hogy jön ő is, hát jöjjön, ha szeretne.

Jöttek új ismerősök, mondtam, hogy elmegyek köszönni nekik, és mikor visszamentem, nem volt ott, és egy jelenlevő fiú elmondása szerint közölte, hogy minden nő kurva, majd elegánsan távozott. :)

Elkezdtem gondolkozni ezen, hogy vajon mit mond el róla, hogy ilyet mond. Rólam szerintem nem sokat árul el ez a kijelentés, mert szerintem full korrekt voltam, ha csak nem ítéljük el a táncizást. De neki.. nemtom, biztos nagy csalódásai voltak a lányokkal már, és tuti, hogy ő is kihasznált csajszikat, az is lehet, hogy önző ember... nem tudom. de ez akkor is fura. Hogy a lányokat hibáztatja, ki tudja, miért, de alapból.

2 komment

Címkék: érzés


A bejegyzés trackback címe:

https://cickafark.blog.hu/api/trackback/id/tr76719213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.10.17. 22:30:28

Tudod, a kurva az, aki nem fekszik le vele.:D

cickafark 2008.10.19. 12:30:00

Jaa ez lehetséges :))
süti beállítások módosítása