Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

macskakaparásocskák

mondd ki amit érzel, csináld amit szeretsz, tökéletes nem, de igazi még lehetsz..

Címkék

(szivecske) (27) álom (5) analizálós (28) bürokráciaaa (3) család (4) egyetem (21) emberek (1) érettségi (18) érzés (121) film (9) gasztro (3) hihi (13) hmm (8) idézet (20) (33) jövő (9) karácsony (10) könyv (14) közérdekű (4) kütyü (5) lista (1) lógás (2) mjúzik (15) munka (15) őszinte (1) ötlet (2) outfit (6) pasi (60) politika (1) rossz (34) szakítás (28) szex (5) tanulság (1) vizsga (11) zajlik (109) Címkefelhő

Friss topikok

musicbox


2008.06.21. 21:00 cickafark

pasik

Van a palatinuson az egyik medencében félóránként vagy óránként hullámfürdőzés, és a nagy ugrálásban és hullámzásban összeakadtam egy pasival. Valahogy a fürdőbugyim oldalán levő fém halacska vagy tengericsikó vagy micsoda figura összeakadt az ő kezén lévő bilétával vagy mivel. Annyira röhögtem, hogy még arra sem volt erőm, hogy kiszabadítsam magam, csak fogtam a bugyit, hogy nehogy leszakadjon rólam egy nagyobb vízlökésnél. (Aztán persze nem maradtunk sziámi ikrekként összekötözve szerencsére, hanem valahogy kibogozta.)

Egy replayes srác meg boldog szülinapot kívánt, hát jó, elnézte a hónapot, de a kedvesség a lényeg.

Ja és láttam egy helyes pasit. Elég ritkán fordul elő, hogy tetszik valaki, mert hát elfogult vagyok M. miatt és nem nagyon figyelek lehetséges srácokra, úgyhogy ez nagy szó. De ő bejött és neki is én, hehe. (Najó, lehet, hogy nem, csak pár másodpercre láttam, de úgy tűnt, mintha épp elkaptuk volna egymás pillantását.)

Szólj hozzá!

Címkék: zajlik


A bejegyzés trackback címe:

https://cickafark.blog.hu/api/trackback/id/tr15532713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása