Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

macskakaparásocskák

mondd ki amit érzel, csináld amit szeretsz, tökéletes nem, de igazi még lehetsz..

Címkék

(szivecske) (27) álom (5) analizálós (28) bürokráciaaa (3) család (4) egyetem (21) emberek (1) érettségi (18) érzés (121) film (9) gasztro (3) hihi (13) hmm (8) idézet (20) (33) jövő (9) karácsony (10) könyv (14) közérdekű (4) kütyü (5) lista (1) lógás (2) mjúzik (15) munka (15) őszinte (1) ötlet (2) outfit (6) pasi (60) politika (1) rossz (34) szakítás (28) szex (5) tanulság (1) vizsga (11) zajlik (109) Címkefelhő

Friss topikok

musicbox


2008.09.20. 20:20 cickafark

álom2

Általában nem szoktam emlékezni az álmaimra, és ezért is szokatlan, hogy a mai álmom is megmaradt és nagyon mély benyomást gyakorolt rám.

Az történt, hogy szerelmes lettem álmomban. Maga a sztori úgy zajlott, hogy ismét gólyatáborban voltam, és az egyik instruktorom belémszeretett, és valahogy én is belé, de nem történt köztünk semmi, mivel álmomban is M.mel jártam. Volt olyan rész, amikor beszélgettünk vele, olyan is, amikor elmeséltem neki, hogy járok valakivel és ezért most ezt hagyjuk, de ennek ellenére így kábé tudtuk, hogy később majd visszatérünk rá, pedig ő nem örült ennek a hírnek, és egyszer megöleltük egymást, ami egyáltalán nem tűnt rossz dolognak, mivel tudtam, hogy szeretjük egymást, ezért ez így természetes. És volt egy kisvasút is.

Pedig az instruktorom alapvetően egyáltalán nem jön be nekem, nem is beszélgettünk sokat... lehetséges, hogy egy új szerelmet akarok megtapasztalni és ezek mind olyan jelzések, hogy tegyek érte? Mert még ha gáz is bevallani, alapvetően álmomban nagyon jó volt ez az újdonságos-bizsergősszerelmes érzés.
 

Szólj hozzá!

Címkék: álom


A bejegyzés trackback címe:

https://cickafark.blog.hu/api/trackback/id/tr51673309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása